Prijava na 1O. jubilejni Dogodek ČAS ZAME

S to prijavnico se prijavljaš kot soustvarjalec
10. Dogodka ČAS ZAME, ki bo v soboto, 29. januarja, 2022
in potrjuješ, da se strinjaš s KODEKSOM (spodaj).

 

1. sestanek: 15. december, 2021, ob 18:00
2. sestanek: 5. januar, 2021, ob 18:00

Pozdravljeni,

Dogodek ČAS ZAME organizira skupina, ki se vsakič na novo oblikuje v KROG sodelovanja. Organizatorki sva: Aleksandra Kelc in Alenka Kuegerl. Vsakdo, ki želi sodelovati na dogodku, pristopa h Krog in postane začasni soustvarjalec. Po končani izvedbi dogodka sodelovanje preneha. 

 

Vizija DOGODKA ČAS ZAME je

ljubezen, zavedanje, povezovanje in odgovornost.

Dogodek ČAS ZAME je varno, podporno, urejeno in vzpodbudno okolje. V njem se lahko razvijamo zadovoljni, srečni, ustvarjalni terapevti in svetovalci za dušo in telo, večjo kakovost življenja in osebni razvoj.

 

Ne gre za to, da prideš, izpelješ, odideš, marveč da sodeluješ in se povezuješ. Zato vsak, ki želi sodelovati, sprejme spodnji kodeks in se zaveže, da bo sodeloval v skladu z njim. To ti ne bo vzelo ne dosti časa, ne energije. Bo pa znak dobre volje in zavedanja o pomenu skupinskosti.

 

PRAVILA SODELOVANJA - KODEKS sodelavcev DOGODKA ČAS ZAME

  1. Zavedam se, da je izvedba dogodka skupinski projekt in bom po svojih najboljših močeh sodeloval/a pri njem.

Pri pripravi in izvedbi dogodka bom sodeloval/a v skupinskem duhu, kar pomeni: zavedanje, povezovanje, odgovornost, ljubezen.

Sledil/a bom temu kodeksu ter deloval/a v skladu s tisto svojo etiko, ki jo sicer zagovarjam pri svojem delu in poslanstvu.

  1. Zavedam se, da je namen dogodka, da zmeraj znova organiziramo za obiskovalce bogat dogodek, ki pritegne raznovrstnost ljudi. Sodelovanje na njem je tudi za mene in mojo dejavnost priložnost, da se predstavim širšemu in zainteresiranemu občinstvu (150 oseb).

Zavedam se, da je to priložnost je za vse nas, ne samo zame.

  1. Obvežem se, da bom poravnal/a prispevek v višini 55 eur (z ddv). Po mailu bom sporočil/a podatke za izstavitev računa.

Sodeloval/a bom tudi pri razdelitvi organizacijskih del in prevzel/a kak delež; na primer, sprejem gledalcev, skrb za power point … odvisno od tega, kje dogodek poteka (v dvorani, na prostem ali na spletnem portalu zoom) in še kar je takšnih majhnih del, ki ne zahtevajo dosti truda, pomagajo pa, da vse teče gladko.  Sodelujem lahko tudi tako, da ponudim svoje prostore za srečanje skupine (za 2 sestanka). Potrebujemo tudi nekoga za oblikovanje zloženke, fotografa za dogodek, lekturo teksta, izposojo računalnika na dogodku in pripravo priponk.

 

  1. Obvežem se, da bom sodeloval na dveh pripravljalnih sestankih Namen teh sestankov je, da se oblikuje skupinsko zavedanje. Na prvem sestanku se seznanimo in sestavimo program. Po sestanku oddamo tekst s svojo fotografijo za zloženko, nekje v petih dneh.

Na drugem preverimo, ali bo vse šlo tekoče in imamo priložnost, da vsak predstavi svoj prispevek in dobi koristne povratne informacije. Razdelimo zloženke.
 

  1. Zavedam se, da je čas zelo pomemben, da se lahko vsi predstavimo. Skrb vsakega je, da se drži časovnega okvirja in ne jemlje drugim sodelujočim čas.

Zato bom poskrbel/a, da bom izpeljal/a svojo predstavitev v časovnih okvirih: predstavitev 4 minute, program 8 minut (od tega 2 minuti predstavitev in 6 minut programa). Pomembno je, da se za nastop dobro pripravimo in vadimo, ker je čas za predstavitve je tako natančno, da lahko prvi del dogodka zaključimo v dve urah.

  1. Poskrbel/a bom, da bo na dogodek prišlo 10 obiskovalcev, ki jih bom povabil/a in poskrbel/a za njihovo udeležbo. Tako bomo s skupnim prizadevanjem napolnili prostor.

Prav tako se obvežem, da bom po svojih kanalih (elektronska pošta, Facebook, info listki v mojih prostorih za stranke, ...) informiral o dogodku ČAS ZAME svoj krog ljudi.

S prijavo potrjuješ, da se strinjaš s kodeksom.

Vabilo na prvi sestanek sodelovanja v Krogu bomo poslali po e-pošti.

Sodeloval/a bom tudi pri razdelitvi organizacijskih del in prevzel kak delež; na primer, sprejem v avli, sprejem pri vratih, skrb za power point in še kar je takšnih majhnih del, ki ne zahtevajo dosti truda, pomagajo pa, da vse teče gladko.  Sodelujem lahko tudi tako, da ponudim svoje prostore za srečanje skupine (za 2 sestanka). Potrebujemo tudi nekoga za oblikovanje zloženke, fotografa za dogodek, lekturo teksta, izposojo računalnika na dogodku in pripravo priponk.

4. Obvežem se, da bom sodeloval na dveh pripravljalnih srečanjih Namen teh srečanj je, da se oblikuje skupinsko zavedanje. Na prvem srečanju se seznanimo in sestavimo program. Po srečanju oddamo tekst s svojo fotografijo, nekje v petih dneh.

Na drugem srečanju preverimo, ali bo vse šlo tekoče in imamo priložnost, da vsak predstavi svoj prispevek in dobi koristne povratne informacije. Razdelimo zloženke.

5. Zavedam se, da so timingi zelo pomembni, da se lahko vsi predstavimo. Skrb vsakega je, da se drži timinga in ne jemlje drugim sodelujočim čas.

Zato bom poskrbel/a, da bom izpeljal/a svojo predstavitev v časovnih okvirih: predstavitev 4 minute, program 8 minut (od tega 2 minuti predstavitev in 6 minut programa). Pomembno je, da se za nastop dobro pripravimo in vadimo, ker je čas za predstavitve je tako natančno, da lahko prvi del dogodka zaključimo v dve urah.

6. Poskrbel/a bom, da bo na dogodek prišlo 10 obiskovalcev. Tako bomo s skupnim prizadevanjem napolnili dvorano.

Prav tako se obvežem, da bom po svojih kanalih (elektronska pošta, Facebook, infolistiki v mojih prostorih za stranke, ...) informiral o dogodku ČAS ZAME svoj krog ljudi.

S svojo prijavo potrdiš, da se strinjaš s kodeksom.

 Kaj so povedali o Dogodku ČAS ZAME?

Nada Bernarda Zlodej

Moj velik poklon spoštovana Alenka in ves včerajšnji team predavateljev na 9. Dogodku ČAS ZAME. Učim se od vseh vas in črpam, vam jemljem 😉 prečudovito energijo. Hvaležna Vesolju, da sem lahko bila v vaši družbi. In vedno znova bom. Za vsakega velik ❤ .

Silva Kuret

Hvala vam, super ste organizirali Dogodek Čas zame in to v tako čudovitem okolju.
Hvala za poslano, zagotovo se bom udeležila nekaterih dogodkov in ponudb.
V teh težkih časih bi potrebovali več takih dogodkov, za spodbudo in pozitivno energijo. Veliko uspeha še vnaprej.
Lep pozdrav Silva Kuret